A_C_04 kızlar dünden beri sanki darbe yemiş gibi göğsümün biraz altı göğüs kafesim ağrıyor hareket ettiğim zmn dahada çoğalıyor böyle olan varmı hamilelikten mı acaba yoksa başka birşey mi bu ?
Smyrpd A_C_04 kaç haftalıksın canım ben 30. Haftaya gelince bebeğin kaburgamı ağrıttığını hissetmiştim aynen dediğin yer ağrıyor bazen
mnh_ttl Bende 32 +1 deyim aynı şekilde nereye yan tarafıma doğru yatsam sanki artıyor hatta böle atlet şeyde bile acıyor siz kaçıncı haftada siniz
A_C_04 mnh_ttl 35+6 yız bugüne kadar olmadı dünden beri oldu halada devam ediyor kemıklerım darbe almış gibi
Smyrpd A_C_04 rahim büyüyor bi de sona yaklaştıkça iyice yukarı doğru çıktıysa kaburgalarına baskı yapıyordur 😊 normal dediler bana ama dayanamayacağın bir ağrıysa vakit geçirme doktoruna danış bence 🤷🏼♀️
Tatlim_04 bnmde öyle oluyor cnm annemdede oluyormuş bebek büyüdüğü için baskı oluyor o yüzden ağrı olabiliyor muş