Hayriye1410 Happy kids sayfasında bir çok park yatakla ilgili post açılıyor. Hiç memnun kalmıyorlar ses çıkarmasından, iyi sallanmamasından,bebeklerin durmqmasından,kaba bir görüntüsü olmasından,taşıma da sıkıntı olmasından. Ben de tavsiye etmiyorum yeğenim de kullanamadı.Ben tahta beşik aldım.Çok rahat. Sallanması da güzel boyu da büyük. 5 aydır bebeğim onda rahatça yatıyor.