Seraparsln papatya35 evet gerçekten çok şirin 😊 her gören çok beğeniyor içine sigmadiginda büyütecem hayirlisiyla 🥰 Rabbim cümlemizin yavrusunu sağlıkla hayırla afiyetle kucağımıza almayı nasip etsin 😊🌷