papatya35 Merhaba hanımlar beddingheyner diye bi marka var beşikleri çok güzel kaliteli görünüyo acaba kullanan var mı tavsiye edenler var mı merak ediyorum özellikle sarı nevresimi takımı çok beğendim ben https://imgyukle.com/i/5tPsFG
fatihmerve25 papatya35 bende oğluşuma aynısından aldım hem anne yani çok rahat olur daha kullanmadık bizde oğluşumuzu bekliyoruz ama bence çok iyi ben ebebekten aldım büyük boy 60/120 fiyatı da çok uygun cibinliği yorganı yastığı geliyor ben 679 TL ye aldım
papatya35 Busraveminisi1 kullanmaya başladınız mı sallanırken ses falan oluyor mu en çok onu merak ediyorum açıkcası
Busraveminisi1 papatya35 henüz başlamadık bekliyoruz sahibini🥰ama kurduk denedik birkaç kez rahatsız edici bir ses takılma olmadı
papatya35 Busraveminisi1 güle güle kullanın inşallah sağlıcakla gelsin bebeğiniz 😘kaç haftalıksınız :) ben18 haftalığım erken daha ama fiyatlar hızla yükseliyor o sebeple araştırmalara başladım
Busraveminisi1 papatya35 amin inşallah cümlemizinkine🥰🧿27 haftalığım ama bende o haftalarda almıştım iyi düşünmüşsün canım yeniyıldan evvel büyük şeyleri halletmek lazım zam gelmeden
papatya35 Busraveminisi1 evet yılbaşından sonra zaten uçar gider herhalde beşik araba falan halletmek lazım yavaş yavaş dolar uçuyo malum 🥰😂
Busraveminisi1 papatya35 kesinlikle canım şuanda bile herşey ateş pahası bu gidişle nasıl büyütürüz bebeleri bilmem😌
fatihmerve25 papatya35 almak için karar verdiyseniz hala ebebekte aynı fiyat ama internet sitesinde o fiyat mağazada 899 TL
Keskinoglu papatya35 ben bu beşiğin carina wins olanını aldım hepsiburadadan gayet kaliteli güzel duruyor tavsiye ederim