5-6 gündür devamlı uyuyorum. Sabah zaten 12:30 da uyanmıştım. 4de geri uyuyup şimdi uyandım. Koku hassasiyetim de var ama gebelik belirtisi olcağıno sanmıyorum çünkü daha 7 gün önce yumurtlamam oldu. 6 ay önce kan tahlili vermiştim demir-folik asit-ferritin çok çok düşük çıktı. Ama doktor b12,d ve folik asit yazmıştı sadece. B12im düşük bile değilken neden b12 yazdı sizce demir yerine mi geçiyor ki