temmuzgunesi Kizlar 4 gun sonra sezaryen olacagim sutumun gelmemesinden korkuyorum dogumdan once sut arttirici seyler yiyen var mi ? Ne sut arttirir
Minnak_annesi34 temmuzgunesi yesil sogan bulgur pilavi hurma 🥰🥰🥰 ama cokta takmayin geliyor mutlaka 1 damla bile yeter ilk gunler sakin ol yeterki geliyor sicak havlu koy ıslatıp dus al cok etkileri var
Meriwa temmuzgunesi siz kulakdan dolma değilde doktorunuza sorun hersey gaz yapıyor ben e bebekden hipp marka anne çayı aldım içinde rahatlatıcı özelliği var ben kullandım sütümün arttığına da inanıyorum bol su içceksin canm bide göğüsüne msj yap sıcak suyun altına gir tetikler baktın cok zorlandın hastanenin süt sağma makinaları var 5 dk sağdım ben düşük devirde kanallar açılsın diye şükür ki akıl etmişim dedim şimdi cok rahatım normal doğumdu benim sol göğüsümden gelmemişti
temmuzgunesi 2608Emine doktorumda ozellikle son 2-3 gun bulgur pilavi yeme gaz yapici seyler yeme dedi :/
Minnak_annesi34 temmuzgunesi banada önerdi sanmam gaz yapacağını herkes yiyor çünkü doğuracağın hafta yeme istersen
Songul_grn Sıkıntı stres yaparsan sütün gelmez bunun normal yada sezaryen olmakla alakası yok ebe bana öyle demişti sen sakin ve rahat ol emziremicem psikolojisine girme bebeğine odaklan mutlu ol sütün kendiliğinden gelecektir