Mrzy var canım sanırım daha çok yeni benim başıma ne geldi anlatim şimdi sana😂 test yaptım annemlerdeydim çıkmadı tabi ilk allah allah duruyom duruyom bakıyom saatte bir sanki çizgi var ama tek ben görüyorum annemler yok diyo neyse o testi sakladım annemlerde biyere bu arada annemle evim 3 dakika benim her gün gidiyorum tabi her gittiğimde sanki daha bi belirgin aslında varla yok arası 🤣 ben çok istediğim için tabi bana mı öyle geliyo diyorum en son deliriyorum sandım artık en son 1 hafta olduu gittim baktım ki bu defa annemde gördü ama baya oldu yapalı dedi işte yanlışlık olur artık inanma falan bişey demedenn eve geldim hemen yan tarafımızda eczane gittim test aldım yaptım veee hamileymişim meğer yani demem o ki umudunu hiç kaybetme canım benim inşallah vardır hamilesindir biraz uzun oldu kusura bakmayın 😊