znurstnKaraca Mrb kızlar, 25.haftamdayım 2-3 haftadır iştahım çok açıldı ilk 20 hafta çok çok dikkat ettim yemedim ama sabrım tükendi sanırım şimdi özellikle zararlı abur cubur kek börek tatlı bunları çok yemek istiyorum sizdede durumlar aynımı😔
elif0690 znurstnKaraca Ahh canım bnm de 20. Haftadan sonra öyle oldu..2saatte bir acıkıyorum..Ne yiyeceğimi şaşırıyrum..Doktrum artık şkerden şüphelndi..Bu arda 23.haftadayım..
Perimm znurstnKaraca gülerek okudum canım..şuan yaşadığım durumu anlatmışsın.Biraz önce ismini söylemiyeyim şimdi oturdum bir tabak dolusu yedim☺İlk 20 ye kadar okadar güzel gidiyordu ki artık yetti dedim bende valla tutamıyorum kendimi napiyim
znurstnKaraca elif0690 benim haftaya şeker yüklemesi var ama şekerden olduğunu sanmıyorum ben bildiğin doymuyorum artık canım aylarca kilo almıyım diye dikkat edip son 1 aydır salmış halde gidiyorum allahtan spora gidiyorum ordan yırtıyorum biraz😭
elif0690 znurstnKaraca İnsanın elin de olmuyor gerçekten..Sen spora gdebiliysan şanslısın..Bnm şu an öyle bir zamnım yok ama önmzdeki ay bnde başlamak istyrum..