Hamileligimin ilk 6 ayini kusarak gecirdigim ve normalde de cok istahli olmadigim icin su an 35+5te bu kadar cok acikmak tuhaf geliyor 🙂 Fazla miktarda yemedigim icin de sık sık acikiyor olabilirim ama var mi boyle cok acikan 🙂 hatta genelde tatli yemek isteyen 🙂