Mihracee Arkadaşlar 41+2hamileyim 2 gündür göğüslerim çok fena kaşınıyor başına gelen varmı nedendir dayanılacak gibi değil kaşıntısı
Asenana Mihracee regl olacağım zamanlarda olurdu hamile değilken 🤷♀️ ne zaman doguracaksin bu arada merak ettim😂
Nilunilu Mihracee kaşıntı genelde çatlak oluyor rahatlatıcı krem ya da başka bir şey sürün sağlıkla doğması nasip olur inşallah 🙏 doğum hikayenizi heyecanla bekliyorum 🌸💙
Almiraata bende 41+2 yim bende de oluyo o kasinti ya oda mi hormonlar dan acaba kiziminda gelmeye niyeti yok bu arada nazli cikti bebeler😂😂🤗
Almiraata Mihracee ya arada kasilma ve kasik agrisi oluyo o kadar diyorum gelcek yine gidiyo agri yarin sabah kontrolüm var bakalım ne olucak