Minikkus2021 Mrb kizlar ilk aşınızi ne zaman oldunuz.benim aşı günüm 10 gün geçmiş sağlik ocagindanda arayip haber vermediler.bende unuttum.böyle unutan varmi🤔
Girlpowerbabe Minikkus2021 sorun olacağını sanmam beni 21 haftalıkken çağırmışlardı ama ben 22 de gitmiştim
Minikkus2021 smyyezeyrek47 aynen ya sağlik ocaginda ebe yada hemsireler 1 gün önceden arayip haber vermeleri gerekiyor.benim eski saglik ocagimda ebeler cok ilgiliydi ablami her aşida arayip haber veriyolardi.ama bazi yerler ilgilenmiyo