huriiye Merhaba kızlar ben inşAllah perşembe günü oğluşuma kavuşacağım, doğumum sezeryan olacak merak ettiğim bir konu sezeryandan sonra göbek sarkmaması için hemen korse takılıyor mu? Veya ne kadar süre sonra taktınız?
Asenana huriiye ilk başta ameliyat yarasi olacak korse can yakacağı için kullanmak zor olur diye düşünüyorum ama çarşaf ya da tülbent sarabilirsin
ozleemsener huriiye ben daha 5 gün oldu sezeryandan cıkalı cıkar cıkmaz odada doktorum taktırdı ki canım mutlaka al ben korsesiz ayağa kalkamadım dikiş ağrısı cok oluyır