kızlar bende bi post açacam galiba doğuramıyorum diye ben kaç post açtım buraya nişanım mı geldi diye sancılarım var diye acılma var diye ama yok gelmiyooooo benim doktorum bana 1 buçuk santim açıklık var dedi pazartesi günü doktorum yoktu bende başka bi doktora gitim sancı için doktor açılma yok dedi sancın iyi dedi yalancı sancılar bunlar dedi ve bide ne nişan gelmiş ne de bebek kanala inmiş haklı çünkü karnım.baya yukarda ve perşembe yine gitim yine doktorum yoktu yani devleti yok derken sezeryana gidiyodu donmesi geç olacağı için yine pazartesi gitiğim doktora gitim açılma yok sancı yok bebek yukarda dedi bol bol sguats yapıyorum ada çayı hurma yiyiyorum ama tık yokk haftaya 40 olsam bana suni sancı verirmi