Mybabyizmir Nasıl gidiyor hamilelik 🥰 hareketleri hissetmeye başladınız mı ? Benimki sürekli bir hareket halinde 😂 özellikle bu gün çok fazla hissediyorum hareketini 😅🤩
halitefe Mybabyizmir aaa sizinle aynı günümüz yarın 20. Haftaya bismillah giriyoruz bakalım şimdilik süper bebişide hissediyorum keyifli zamanlarım🤗🤗
Minikjelibonum Mybabyizmir ne zmndır hissetmeye başladınız. Özellikle düzenli olarak hangi haftada başladı. Ben 18+4 hissetmiyom
Mybabyizmir Minikjelibonum benim ben ilk 16da hissettim böyle kelebek kipirtisi gibi birseydi seğirme gibi de diyim. Düzenli bir hareketi yok bazen ediyor bazen etmiyor ama bu gün baya hissettim
Minikjelibonum Mybabyizmir bnde korkuyom ya neden hissetmiyom diye. Daha önce 17 haftada kaybettm bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden bu bide ikinci hamilelik aslında daha erken hissetmem lazımdı🥺🥺🥺
Mybabyizmir Minikjelibonum kilo falan etkileyebiliyor canım. Ama en garanti 24.haftada hissedersiniz diyorlar.
Minikjelibonum Mybabyizmir yok kilomda yok ki kafaya taktm ztaen riskli geçiriyorum hamileliği inşallah bişe yoktur
halitefe Mybabyizmir maşallah ya bizde hep kız hissettik kız isimleri seçtik ama sürpriz yaptı bize sağlıkla doğsunlar inşallah🤗🤗