Kızlar 28+4 haftalık hamileyim bugün kendim için bişeyler alayım pijama takımı flan diye çıktım çarşıya gidebileceğim bir mağaza vardı orda da çok aşırı pahalıydı her şey diğer yerlerde de bulamadım internetten güvenip aldığınız site var mı iç çamaşırı lohusa takımı flan. Bir de merak ettiğim bişey var Aralık sonu olacak nasipse doğumum lohusa takımını ikili mi alıyım üçlü mü bir de elbise şeklinde pijamayı çok kaliteli bişey alma hastanede hep kan oluyor atılıyor dediler sizin tecrübeleriniz önerileriniz neler bu konu da