Sevimlianne Cansiin ben yemedim hiç . Karacigerde özellikle A vitamini fazla varmış . O yüzden önerilmiyor.
NurOzadaBulbul Ben Yedim Şahsen Doktor a Sorduğumda, Hurafelere Kulak Asma Ye Kızım Canın Çektiyse Bebeğe de Faydası Olur Demişti …
Homeless20 Cansiin valla ben doğurunca direkt ciğerciye koşucam. 2 hafta sonra doktor kontrolüm var o zaman doktora soracağım. 18+3 üm daha hiç sakatat yemedim ve o kadar hasretim ki 🤦🏻♀️
Yasmin3565 İnternetten araştırdığım kadarıyla ayda bir defa yemenin bi sakıncası yokmuş. Abartmamak koşuluyla her türlü sakatatı yedim ve o kadar da hassas olmamak gerekiyor diye düşünüyorum
Homeless20 Cansiin valla ben çok şey yapmıyorum da eşim pinpirikli o yüzden yiyemiyorum :( doktora sorucam yanında sonra yiycem afiyetle inşallah. Kokoreç,kelle paça çorba, ciğer şiş gözümden gitmiyo 😂😂
Cansiin Homeless20 bence ye ya çok canın istiyorsa az da olsa tadına bak en azından bende aylardır ciğer yeniyordum ama yedim bugün valla 😇
Busramd Homeless20 ben 28 haftaligim midye de yedim hafta iki kere kokoreç de yiyorum ciğer de yedim doktorum hiç de yeme demedi bana aksine canın ne çekiyorsa yiyin diyor 😅 bunlar cok ufak şeyler yiyin gitsin 💁💁😅
buseyusuf27 Cansiin bende yedım eşimin zoruyla 😁🙈 sağlıkcı bır esım var sagolsun sureklı kırmızı et ve beyaz et yedırıyor her hafta bebekte vıtamın alsın sende dıyor tabı ılk basta yıyemıyordum bulantıdan smdı yıyorum ama bı kac gundur yıne tıksıntı basladı 🙄
Homeless20 Busramd bana kalsa yiycem hatta yeme taraftarıyım da kocam sağolsun. Yok şunu ye yok bunu yeme diye beni darlıyo
fatosd84 Cansiin ben zaten sevmiyorum yemedim hiç genelde doktorlar yeme diyor sakatat olanları yedirmiyorlar ben kokoreç yedim ama🙈😂canınız çektiyse azıcık yiyin ben abartmadan Canım ne isterse yedim