Gullu21 bir şey sormak istiyorum geçen hafta Cuma günü hcg 87ydi bu Cumartesi 415 çok fazla artmamış ama sonradan artar mı acaba bu durumu yaşayan var mı
esraizmirli Gullu21 bu anormal bir durum bence doktora görünmenizde fayda var bu zamana kadar çok az yükselmiş normalde 2 günde bu sayıya çıkması lazım