Edanursnmzz Kızlar 2 gün önce cati muayenesi oldum şimdi vajinada baskı hissediyorum bebek sürekli aşağı ittiriyo kendini kendimi sıkıyorum ister istemez çıkacak gibi hissediyorum sizde de böyle olan varmı?
Sibelozdemir06 Edanursnmzz çatı muayenesi olmadım sezaryen olduğu için ben bile yaşıyorum çok baskı yapıyor canımı çok acıtıyor çıkacak gibi hissediyorum
Zehracik Edanursnmzz Kanaldadir benimde öyle oldu sonra bebiş gelmekten vazgeçip kanaldan çıkınca acayip bir rahatlama hissi geldi şuan rahat rahat yürüyorum ama vazgecmeyeydi iyiydi 😖
SeydanurK Evet catı muayenesinden sonra benimde öyle oldu bacaklarımı acıp kapatırken bile zorlandım onunla ilgisi varmı bilmiyorum ama simdide assagi itiyor gibi oluyo
Edanursnmzz Sibelozdemir06 evet afedersiniz lavaboya girmeye korkuyorum sanki kendimi sıkmasam çıkacak gibi
Bsraydin Son haftalarda normal diye biliyorum…dr unuz rahim agzi kisalmasi vs den bahsetmiyorsa endişeye gerek yok
Edanursnmzz Bsraydin herhangi bi sıkıntıdan bahsetmedi normal dogurabilirsin dedi fakat sonrasnda sezeryan olmak için anlastik
AyAkyel Merhaba Hanımlar kesin çatı muayenesi olunuyor mu ben 38.haftadayım doktorum normal doğum için engel yok demişti ama çatı muayenesi hiç olmadım 💫
busra1708 AyAkyel aynen benim doktorum da öyle dedi. Çatı muayenesi yapmadan her şey normal görünüyor bekleyecez dedi
Nrgl_cntrk AyAkyel ilk gebelikse ve normal istiyorsan çatı muayenesi yapılır canım çatının normal doğum için uygun olup olmadığına bakılır☺️
20oz Vlla bende çatı muayenesi oldum sandım genital bölgemde kemik kırıldı😅2saat ben bugun dogururum dedim ama tık yoktu sezaryen oldum