simyakaya78 Kızlar adetim bugun ama olmadım testte negatiftı asla gunum sasmaz suohelendım sizce hamile mıyım var mı basına gelen
Nida_Y simyakaya78 benim 2 gün gecikti 2 test negatifti, 3. Gün gecikme de yine Test yaptım gördüm 2 çizgiyi. 🥰
Nida_Y simyakaya78 5-6 gün gecikirse tahlil yaparsınız. Adet belirtileri oluyor zaten normal bişey bu