Geçen hafta çalışabilir raporu aldım müdür bey aktarılmama gibi bir durum yok dedi içim rahat etmedi ilçe mem’e gittim oradan da sordum aktarılıyor 32-37 arası çalışabilir raporunuz şuan öyle bir yazı gelmedi sorun yok şimdilik dediler. Okulda 5.sınıfları verdiler şimdilik onlıne eğitimle devam ediyorum. Bakalım süreç nasıl olacak 🐥