çocuğunuza kendi adinizi veya eşinizin adini verir miydiniz? Bu aralar çok sık karşılaşıyorum. Mesela eşinizin adi Ali, oğlunuza Ali ….. bi isim koyuyorsunuz. Sizin adınız Ayşe kızınıza Ayşe beril vb. Bu tarz bisey koyuyorsunuz, Bu durum sizce nasıl? Çevrenizden tepki alir miydiniz:)