Merhaba , doğuma son 5 günüm kaldı eğer doğmazsa suni deneriz oda olmazsa bir kaç gün daha bekleyip sezeryanla alırız dedi doktorum 🙄 ne yaptıysam gelmiyor ara sıra sancılarım oluyordu oda yok şuan. Son Çarşamba günü gitmistim 1 cm açılmam olduğunu söylemişti doktorum ama henüz bir belirtim yok 🙄