Evet artık ben de anne oldum. Hikayemi anlatmak istiyorum. 4 ekim öğleden sonra saat 5 de uyandım uyandığımda bebek kasılmıştı ve direk tuvalete gitmek istedim. Annemi çağırdım beni yataktan kaldırması için ve iki büklüm tuvalete gittim. Tuvaletimi yaptım tekrar uzandım. Baktım bebek sürekli kasılıyor normaldir heralde dedim akşam 8 e kadar böyle kasıldı. Sonra şüphelendim artık dakika tutmaya başladım ve 8 dakikada bir kasılmalarım oluyordu. Bir süre sonra belimde ağrı hissettim. Artık anladım bebeğim geliyor gece 1.30 a kadar sancımı çektim. Arada banyo yaptım. Artık dayanamayacak hale geldi ve annemle ambulansı aradık hastaneye gittik muayene oldum bir de baktım ki 8 cm açılma var direk beni sancı odasına aldılar sabah 5.30 a kadar sancı çektim ntsye bağlandım ama sancı varken yatakta yatmak imkansiz. Odalarda bir sürü kadınlar var ve bağırıyorlar dinliyorlar bende öyle kimisi doğuma alınıyor yan odamda bebek sesleri felan derken insan çok geriliyor. Daha sonra doktora büyük tuvaletimin olduğunu söyledim bana hayır bebek geliyor sen öyle hissediyorsun dedi velhasıl kelam 10 cm açılma vardı artık bende ve masaya yattım doktorlar bana biz hazırlanana kadar ikin dedi ve ilk ıkınmamda elimi o bölgeye attım oğlumun saçlarını hissettim 3. Ikınmamda tamamen geldi oğlum çok kolay bir doğum oldu allahıma şükürler olsun ki doğumu yaptıktan sonra toplam 20 dikiş atıldı uyuşturulmadan neden bilmiyorum. O kadar sancıyı çekip uyuşturmadan dikiş atılınca aslında heyecandan mutluluktan hissetmiyorsunuz. Dikişlerden sonra üzerimi giydirdiler sonrasında odaya çıktım. Benim hikayemde böyle. İkimizde çok sağlıklıyız Allahıma şükürler olsun. 💙