Hanimlar 2 aydir resmen deli gibi kahve aseriyorum onceden hic sevmezdim🤦🏻♀️
gunde 1 fincan olmak uzere turk kahvesi iciyorum doktorum kahve icebilirsin demisti telvesini yiyorum resmen 2 3 fincan icmemek icin dayaniyorum ama 1 fincandan sonra bi tuhaflasiyorum halsizlesiyorum basim tuhaf oluyor midem hem yaniyor hem bulaniyor ama yinede kahve diye deliriyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yani vucudum bi degisik hissediyor kahveden sonra yorgun oluyorum🤷🏻♀️😔
Tansiyonumu olcmedim hic aletim yok ama tansiyonmu dersiniz?