Kızlar merhaba benim her zaman kilo sorunum vardı hiçbir zaman çok kilolu olmadım ama hiçbir zamanda istediğim vücut ölçüsünde olmadım sanırım iyi bir vücut isteğimden kendime Fast foodları hep yasak gibi gördüm ve benim için hep cazip oldular son zamanlarda bu isteğim iyice arttı evlendikten sonra eşimin sağlıklı beslenmeye olan yatkınlığı ve spora gitmesi beni daha çok sağlıksız gıdalara‘a yaklaştırdı onun yanında yemekten utandığım için o spora gittiğinde gizli gizli eve yemek söylüyorum sonra pişman oluyorum hamile olduğum da geçer diye düşDüşündüm ama daha kötü oldu eşim ne zaman spora gitse eve yemek söylüyorum ve bu durum beni çok rahatsız ediyor bu tarz yeme bozukluğu yaşayan var mı çocuğumun kötü etkilenmesini istemiyorum bu arada 16 haftalık hamileyim ne olur yardımlarınızı bekliyorum