Rbkny Kızlar 10 eylülde en son regl günüm 6 gün sürmüştü suan geçikmem var beyaz akıntı cok geliyor ovülasyon testi yaptım bu şekilde cıktı https://imgyukle.com/i/5lDJtH
Jale34 Rbkny bende artık bi bebek düşünüyorum geçen ay üç gün geçmişti adetim ovülasyon testim böyle çıkmıştı aynen ama sonra adet olmuştum inşallah siz hamilesinizdir ama :)
Mrzy Canım daha koyu olması gerekiyor ovulasyonun Gebenin kaldığında pil yapıyor adet gecikince inşallah vardır