WmonallissA Merhaba arkadaşlar🌼 tahmin yapabilecek var mı acaba…Gelişimi bir hafta öndeymiş,burda bize dönük şekilde, cinsiyetten anlayan var mı acaba 🙈
Bebegimgeliyor10 https://imgyukle.com/i/5lDE6j Benimkine de bakarmisiniz çok merak ediyorum tahmin eden varsa
WmonallissA ecembugra53 çok teşekkür ederim bacak arası çok garip geldi bana da, çift çizgi gibi bir şey var dimi 🙈🌸 ben pek anlamam ama çok sağolun 🌼🌼
Mervenrtprk WmonallissA şu haftalarda kemiksi yapılaşmadan anlaşılıyor ona da nub teorisi diyolar zaten , ben de kıza benzettim hayırlısı 🌸
Duman01- Kizlar bende 13+5 benimkinede bakabilir misiniz? Doktor bı tahminde bulundu erkek değişme ihtimali yok dedi ama yanılma payı olabilir mi ☺️😄