Serifesahin içinizi ferah tutun 5 haftalıkken bildiğiniz adet kanaması geçirdim pıhtılar düşürdüm 3 gün hastanede yattım sonra evde 15 gün dinlendim kanama alanım varmış önce yerleşme dediler ultrasonda kanama alanı olduğu ortaya çıktı dinlenip ilaçlarımı düzenli kullandım hiçbir iş yapmadım 15 gün sonunda kanama alanım kapanmıştı 9. Haftadayım şimdi de kahverengi lekelerim kesildi çok şükür 🙏 bende çok ağladım 15 gün geçmek bilmedi doktora gidene kadar içim içimi yedi dikkat ederseniz birşey olmuyor Allah’ın izniyle