Mhmtaff Ben de ayni şekilde ağrı çektim disciye gittim çok kastı kendini yok covid zamanı bu ne cesaret buraya gelmişsin , ben sana tedavi uygulayamam , hiç mi korkmuyosun drundan yazı getir dedi
Beni zır cahil yerine koydu , 9 ay ağrı mi cekeyim yani her gece
Doktoruma sormadan oraya gider miyim ayrıca
Başka doktora gittim sonra 20lik dismis ağrı yapan , çektirdim bir tek parol dahi içmedim ağrım olmadı sonra cok rahat ettim