Ben de ekşi yiyemiyorum hiç düşününce bile sanki diş etlerim çekiliyormuş gibi hissediyorum 🤢 bi gece saat 2 gibi zeytin aşermiştim böyle kekikli zeytin yağlı falan burnuma burnuma kokmuştu resmen 🙄 bu aşermeler çok sık olan bişey değil heralde ya oturup kendini dinleyince şu olsa da yesem diye düşünüyo canını çektiriyor insan bu can sıkıntısından bence 😂