Mozi1605 ben ilk aylarımda sadece 1 kez aşermiştim onun da aşermek olduğunu bilmiyodum. Uyandım yataktayız sohbet ediyoruz filan internette tabi pandemi ve yasak dönemi Twitter’dan takipleştiğim biri simit yapmıştı evde. Ama yok öyle bişey canım öyle bi çekti ki ince çıtır çıtır ve böyle kızarmış olur ya ama nasıl bir anda ağladım ve bunu sosyal medyada paylaştım acaba aşermek mi diye arkadaşlarım yorumladı “ağladıysan aşermişsindir sen” diye öyle anladım aşermek olduğunu, vallaha canım o kadar çekmişti o gün de şehir dışına çıktık ve eşimle akşama kadar simit aradık sırf almak için güzergah değiştirdik ama yine de istediğim gibi değildi kaldı içimde 2 gün sonra çarşıya çıkarken bir fırında gördük hemen gidip ikişer tane aldık mis gibi 😋😋 Şuan bile canım çekti vallaha🙈