Smradurur 3 ay sonra hamile kaldım. Oğlum 9 aylık. 26 haftalık da hamileyim. Riskli oluyor. Birde benim 3.sezeryan olacagı için daha riskli. Şuanlık sorun yok. Doguma kadar da doktorumun dedigine göre birşey olmayacakmış dikişlerde. Sadece son 2.3 haftada içeriden sızlanma olur. Dışardan hiçbirşey olmaz dedi. Ama dogum ve sonrasının zor olacagına kendimi hazırladım. Bekliyoruz artık 🙂