Evet hep okurdum doğum hikayelerini olumlu olmusuz acaba bir gün bana yazmak nasip olacak mı diye düşünürdüm 🙈 öncelikle sorunlu hamilelik geçirdim gebelik şekeri troid kan uyuşmazlığı ne isterseniz var yok yok 😊 33. Haftada ise oğlum sağolsun bir yokladı gelmek istedi doğum sancılarım 90 buldu zaten doğum yapana kadar her nst gitmemde doğum sancıları çıkardı ama açılma olmadığından doğuma alınamadın cuma günü kontrolüm vardı buarada ben pendik medipolde doğum yaptım doktorum saadet hoca iyiki yollarımız kesişmiş normal doğum olarak bekledim fakat en son gittiğimde oğlumun suyu azalmıştı ve 4 kiloyu gördüğünden normal olamadım ve o gün yatış verilip sezeryana alındım anesteziyi spinal olarak ben istedim çünkü oğlumu ilk ben görmek istedim korkarak ağlayarak girdiğim ameliyattan gülerek çıktım çünkü ne iğneyi yaparlarken hissettim nede başka bişey eğlenceli bir ortamı vardı sohbetler ile bebeğimi 15.20 kucağıma aldım kesinlikle olumlu düşünün sormak istediğiniz sorular var ise sorabilirsiniz