Sabihay Burdayım🙂 şuanlık gaz sancılarımız hariç her şey güzel gidiyor. Gaz içinse önerileriniz varsa alırım 🙂
Hitam Sabihay kaç haftalık ben daha keseyi göremedim pazartesi doktora gidicem çok heyecanlıyım 2 tüp bebek denemem başarısız bi gebelik düşük bakalım bu hayırlı olur inşallah kalbim pır pır
Melisct94 Sabihay Nar suyu iyi geliyor canım. Doğduğu gibi hemen nar suyu vermiştik 1 kaşık yiğenime hiç gaz sıkıntısı çekmedik şuan 3.5 yaşında. ☺
Hitam Metsil diye bir hap var onu içtim ben daha önce tüp bebek tedavisi oldum o zaman doktorum önermişti
BrcuSibell Hitam ben 5 haftalıkken gördüm canım keseyi rabbim nasip ederse pazartesi günü kalp atışlarını dinlicez 7 haftalık olmuş olucak 🙂
Zelisss Bende bugün gördüm keseyi darısı kalp atışı na 🤗 5+3 olduk teyzeleri. Biraz zor oldu ama çok şükür bin şükür 🙏