lalekosekrdg Adet tarihinden 2 gun once leke geldi pembe gibi, adet gunum 1 gun geçti ve olmadım ama adet belirtilerim var basına gelen var mı?
Birgul lalekosekrdg yerleşme de olabilir canım adet belirtileriyle hamilelik belirtileri bir olabilir
RuveydaYasin lalekosekrdg benimde adet ağrısı gibiydi hatta olacağım diye beklerken bir gün geciktim test aldım bakayım dedim pozitif çıktı 😌 akşamında hastaneye gidip kan verdim oda doğruladı