Arkadaşlar merhaba, bu forumu birkaç aydır takip ediyorum ve benimle aynı süreçlerden geçen kişilerin neler yaşadıklarını, neler yaptıklarını, tecrübelerini, fikirlerini okumak hoşuma gidiyor. Ancak bazen aynı başlık defalarca defalarca açılıyor. Hal böyle olunca bilgi edinebilecegimiz başlıklar ya aşağı gidiyor ya da özel olarak aratmak gerekiyor. En basit örneği hastane çantasına ne koydunuz diye her gün defalarca başlık açılıyor. On kere de bu başlık açılsa koyulacak şeyler belli, yapılacak yorumlar belli. Daha önce açılmış bir başlığa yazilabilecegini düşünüyorum. Şahsen ben bir şeyi merak ettiğimde öncelikle arama yapıp daha önce yazılmış olanları okuyorum, yeterli bilgiye ulaşamazsam başlık açmayı tercih ediyorum. Bilmiyorum bana katılıyor musunuz ama gereksiz bir başlık kalabalığı olduğunu düşünüyorum 🤷♀️🤷♀️