Arkadaslar size bi konuda fikir danismak istiyorum ben simdi 38 haftalik hamileyim ve dogumuma cok az kaldi devlet hastanesine muayene gidiyordum ama bu covid vakalari arttikca korkmaya basladim ozel hastanelerde dogum cok pahali maddi durumumuz pek musait degil onun icinde sizce ne yapmaliyim dogumuma cok az kaldi ve hala kararsizim dogumu ozelde mi yapmaliyim devlette mi😞😞😞