tugcecee Kızlarrrr bebeğin gelişimi için neler yapıyosunuz ne yiyip ne içiyorsunuz önerileriniz neleeerr hadi yazın bakalm :)
gulbahar0505 tugcecee valla herşeyden gerektiği kadar yiyorum illa kendimi belirli şeylerle kısıtlamıyorum sonuçta hasta değil hamileyiz :D ama sadece hergün badem ve ceviz kesinlikle yemeni öneririm
haziranin25i tugcecee haftada 2 kere balık 2 kere et 2 kere tavuk yiyorum. Sabahları kahvaltıyla beraber badem ceviz yiyorum.. Hergun süt muhakkak içiyorum. Süt içemediğim günlerde muhakkak süt ürünleri tüketiyorum.
kerimannesi tugcecee Vallahi benim dişlerim de sorun olduğu için ceviz badem yemiyorum ama size tavsiye ederim Siz yiye biliyorsanız giyin kaşar peynir yoğurt kefir
tugcecee gulbahar0505 teşekkür ederim bende badem ceviz ve kaju tüketiyorum kahvaltıda ve akşam çayında