Esraumit Ne zaman profile foto atsam oppss! Bişeyler ters gitti diyor.bu uygulamanın ağır gittiğini düşünüyorum bazen neden boyle oluyor bakar mısınız? @adm
adm Canımız annelerimiz forografın boyutu 2mb dan büyük oldugunda oluyor bu sorun. Fotografı küçültüp deneyebilirsiniz. Ya da zoom yapabılırsınız.
sudamlasi Valla bende zoom da olmuyo hiç bişey olmuyo ekran görüntüsü alıp ta yapıyorum yine olmuyo nasıl olcak bilmıyorum artık
adm Aysimaveannesi yapamayanlar kullanıcı adları ve resimleri ile biz@mutluanneleriz.com adresine mail atarlarsa biz hallederiz🙂