Kizlar merhaba , bir oğlum vardı ikinci oğlum geliyor 🤗 Aslında bu sefer hamilelik öncekine göre çok farklı ilerliyordu kesin kız diyorduk ama büyük sürpriz yaptı. İsim arayışı başladı 😅 İlk oğlumun adı Mehmed Selim çok beğenerek içime sinerek koymuştum şimdi de öyle olsun istiyorum klasik eski isimleri seviyorum tabi manaları da bir o kadar değerli. Önerisi olan var mıdır?