tgbktszdmr valla biz doona aldık canım. aşırı hafif ve kolay ergonomik bi araba. travel sistemlerden hoşlanmıyorum maalesef. daha kullanmadım ama çoğu arkadasım kullandı hepsi iyi ki doona almısız diyo hep. ben de evde kullanıyorum şimdiden çok sevimli 😂