Mom433 Selam kızlar tekrarlayan bebek kaybı ile ilgili yasayan varsa çare olarak neler yaptırdınız ogrenebilirmiyim surekli kalbi duruyor kan sulandırıcı iğne bile fayda etmiyor birde istanbul Bezmialem vakıf üniversitesine giden var ise yazabilir mi ?
halitefe Mom433 canım bağışıklık testleri yapıldı mı birde genetik olarak iltihaplı romatizma olup olmadığına bakılıyor ayrıca eşinle sana kromozom analizi
Mom433 Epifenomen genetik temiz tek rahim filmi kaldı o yapilcak 1.kürtaj sonrası rahimde polip vardı geçen sene ondanda histereskopi olmustum üstüne kimyasal gebelik yaşadım sonrasındada 2 kere daha kalp durması oldu iğnelere rağmen 3.de dozda yüksekti
Mom433 Miragee ilki 7 hafta da kalmış 2.9 hafta da 3.ise en son mayısta kürtaj oldum oda 8 hafta falandı hep 2 aylık olunca oluyor pihitlamma var pai ve mthfr 1298c genleri başka da birşey yok bagisiklgda baktirdim 3.de 8 tne iğne ilaç ne varsa kulalndirdi doktor ama gene oldu şaşırdı oda smdi tüp bebek doktoruna gndrdiler oda rahim filmi cekelim dedi tek o kaldı bakilmayan hocaya da gittik sübyan var dedi aileler götürdü bizi muska takioz korkuyorduk
Mom433 Didem9520 troidde sorun yok 3.gebelik te 8 tne iğne ilaç rahmen kalbi durdu smdi tüp bebek doktoruma geçtim norml doktorlar anlamıyor o da rahim filmi çekicek bakalım tek o kaldı bagisikligimda düzgün cıktı yazin baktirdk onada smdi 5 6 ay oldu son kürtaj olalı tekrar dusunuoz ama korkuyoruz 🙄 2 genim pihtili sadece pai geni ve mthfr 1298c homozigotum
Epifenomen Mom433 geçmiş olsun canım, genetik temiz ve hormonlarda sıkıntı yoksa rahim ile ilgili bir problem olması yüksek ihtimal. rahim filminde çıkar sonucu. Allah sağlıklı hamilelik nasip etsin🙏
Mom433 merve90 o var zaten biliyorum eski kullanıcıyim buranın tekrar kayıt oldum da bana iğneler de fayda sağlamıyor norml kadın doğumcular anlamıyor sebeb yok imiş tüp bebek doktoruna gönderdiler gittim gecen hiç bi sebebi yok kayıpların sebebsiz dedi 3.de cnki 8 tne iğne ilaç kullandım ona rağmen kalbi durdu smdi 5 6 ay oldu son kürtaj tekrr istioz rahim filmi cekelim dedi onu çekilcem 🙄
Didem9520 Mom433 ondan mı oluyor acaba siz bi perinatoloji uzmanıyla da görüşün hatta hamilelik olursa takibini o uzman yapsın normal Kadın doğum uzmanı değil
blueberyy00 Mom433 benimde bir genimde heterezigot pıhtılaşma var 3 kes düşük yaptım bir kez kimyasal yaşadım şimdi son kürtajdan sonra 3 ay geçti klomen ve çatlatma iğnesi tedavisine başladık bu ay denedik inşallah olur bazen hiçbir sebeb olmasına gerek olmuyor ki Rabbim öyle istiyor ben sebeb aramaktan yoruldum artık hayırlısı diyorum hep
Minoss Mom433 Allah yardımcın olsun canım bebek kayıpları denildiğinde içimi sızlatan durum bende yaşadım 2 tane çok iyi giderken kalp durması çok iyi giderken düşük . Ben araştırma hastanesine gittim Ankara’da tim gazı Nuray hocaya sağolsun çok yardımcı oldu genetik termstleri rahim tüp filmi şeker yüklemesi ( hamile değildim) sonuç hepsi iyi sebebei bulunamayan interfilite sonra tüp bebek merkezinde aşılama oldu tutmafi bide benim geç hamile kaliyodum. Sonra Dr gittim özgür deren adı ben hala yana yakıla üzülüyorum ağlıyorum . Hiç üzülme Allah sana bunu yaşatmak istenmiş sağlıksiz çocukla sınamak istememiş düşen çocuklar sağlıksızdir bekle dedi 8 9 ay sonra 2 yılın ardından hamile kaldım tedavisiz. Sonra yine aynı Dr gittim bu Dr tiksindim devam etmedim normalde onda doğum yapacaktım haklı olabilir ama beni etkiledi eşimle sevincliyiz 5 yıl sonra evlat sahibi olcaz. Bize 2 tane düşüğün var buda düşebilir heveslenmeyin dedi gönderdi 😢 biz bitik sevinemedik . Sonra kızımda Ahmet ozek e başladım Allah razi olsun o hemen bizim iyi bildiğimiz sonuçlar aslında kan sulandici kullanmam gerektiryomus hem kansulandirici ben coraspirin kullandım tavı vitamin takviyeleri kucağına aldım iğneyi doğum yaptığım güne kadar kullandım şimdi ikinciye hamileyim ve yine kullanıyorum oksapar zor ama sonunda sevinç var allah yardımcın olsun endokrin bölümüne gitmeni tüp filime baktirmani geniş detaylı araştırma yaptirmani tavsiye ederim sebeb için ama hergun iğne kesinle kullanmalısın ben çünkü çok gidip geldim
Minoss Mom433 Allah yardımcın olsun canım bebek kayıpları denildiğinde içimi sızlatan durum bende yaşadım 2 tane çok iyi giderken kalp durması çok iyi giderken düşük . Ben araştırma hastanesine gittim Ankara’da tim gazı Nuray hocaya sağolsun çok yardımcı oldu genetik termstleri rahim tüp filmi şeker yüklemesi ( hamile değildim) sonuç hepsi iyi sebebei bulunamayan interfilite sonra tüp bebek merkezinde aşılama oldu tutmafi bide benim geç hamile kaliyodum. Sonra Dr gittim özgür deren adı ben hala yana yakıla üzülüyorum ağlıyorum . Hiç üzülme Allah sana bunu yaşatmak istenmiş sağlıksiz çocukla sınamak istememiş düşen çocuklar sağlıksızdir bekle dedi 8 9 ay sonra 2 yılın ardından hamile kaldım tedavisiz. Sonra yine aynı Dr gittim bu Dr tiksindim devam etmedim normalde onda doğum yapacaktım haklı olabilir ama beni etkiledi eşimle sevincliyiz 5 yıl sonra evlat sahibi olcaz. Bize 2 tane düşüğün var buda düşebilir heveslenmeyin dedi gönderdi 😢 biz bitik sevinemedik . Sonra kızımda Ahmet ozek e başladım Allah razi olsun o hemen bizim iyi bildiğimiz sonuçlar aslında kan sulandici kullanmam gerektiryomus hem kansulandirici ben coraspirin kullandım tavı vitamin takviyeleri kucağına aldım iğneyi doğum yaptığım güne kadar kullandım şimdi ikinciye hamileyim ve yine kullanıyorum oksapar zor ama sonunda sevinç var allah yardımcın olsun endokrin bölümüne gitmeni tüp filime baktirmani geniş detaylı araştırma yaptirmani tavsiye ederim sebeb için ama hergun iğne kesinle kullanmalısın ben çünkü çok gidip geldim
Epifenomen Mom433 Allah yardımcınız olsun canım, en mantıklı hareketi yapmışsınız. Bir sıkıntı varsa eğer Rabbim karşısınıza çıkarsın 🙏 Allahtan ümit kesilmez, gittiğiniz doktor çok iyi olmalı ve başsrı yüzdesi çok iyi olmalı
halitefe Mom433 birde gittiğin doktor perinatolog mu onlar ekstra testler istiyor riskli gebelik onların uzmanlık alanı çünkü
Mom433 halitefe perinetologa gittim o bana sen artık tüp bebek doktoruna git zaten herşeyi kullanmissn 3.kez durduysa benim yapacağım şeyde aynı vereceklerim doktorun elinden geleni yapmış dedi gene olmuş hastanesn öğretim üyesi perinetolog bide bana öyle dedi aynı hastanede ki tüp.bebek doktoruna gittim oda bana sebebi yok kayıpların dedi yaptign belgeleri topla bana adet olunca gel dedi hormona bakıcak tekrr kürtaj ola ola cnki adetim 3 gün sürdü mayısta 3.kurtajimi oldum bide rahim filmi cekicez dedi merak etme senin gbi çok bole gelen yasayan oldu hepsi doğurdu sende anne olacaksın dedi o ole dedi ağladım çıkışta insan çok tuhaf oluyor umut oluyor kendini tutamiosn çok değişik duygulara giriyorsun o kdr yoruldumki ancak yasayan anlar bide çevrende tek sen bunu yasiosun kimse o yzden anlamıyor 😐
Mom433 Merveeee45 benim 3.kez kalbi durdu mayista kan sulandirici iğnelere ilaçlara vitaminlere düşük önceyici fitil ve iğnelere rağmen gene durdu şaşırdık hocaya yazın gittim işte aileler çevre çok dedi gidin diye ve cıktı bakalım smdi tekrr deneycez rahim filmi çekileyim bir adetime 5 gün felan kaldı doktor gel dedi önce tekrr hormon testi snra rahim filmi merak ediyorum rahim içinde birşey mi var bide die 🙄 bi yanımız istio bi yanımız korkuyor normal gebeler rahat değiliz
Merveeee45 Mom433 allahım gönlüne göre versin canım bende sende hayırlı haberlerinizi duyarız inşallah burda 🙏
Mucizemmm07 Mom433 bana da bi çok doktor tüp bebek yaptır dedi.. En son bi devlet hastanesin de ki doktor ne tüp bebeği aşılamaya bile gerek yok hamile kalabiliyosun olana kadar denicez dedi. Gerçekten öyle tüp bebek yaptıranların da kalbi duruyo duyuyoruz o kadar 🤷♀️
Mom433 Mucizemmm07 tüp bebek yaptirmiyorum canım sadece tüp bebek doktorları kayıplarla ilgilenioms o kdr paramız yook ztn bizler normal tüp bebek değil genetikli yaptrsn yaptirisun dışarda bebekleri sagliksizlari ayırılır oda 40 45 bin pgt yöntemi yani adı aşıyor bizi perinetolog bakmadı iğne ilaç herşeyi kullanmssn ona rağmen oluosa o bolum bakıyor diye yönlendirdi