Serapveminikleri MiasMom ayy çok yaşa kuzum Allah razi olsun 🥰vallahi rahatladım ❤️inşallah sende sağ salim alırsın kucağına
MiasMom Serapveminikleri âmin canım benim âmin inşallah sen de güzel sonuçlar alır bebeğine kavuşursun ☺️🙏😘
Ozzseda Benim de ilk betam 266 çıktı 6 gün sonra 1086 oldu 2 gün sonra tekrar yaptırdım 1350 gibi çıktı doktorum sağlık olmaz dedi beni çok korkuttu geç döllenme olamaz mı düşük mü olur
Serapveminikleri Ozzseda bekle derim cnm ben daha önce yaşamadım 2 ci gebeliğim ama ilk verdim öyle çıktı yani yarın Dr gidecem bakalım belki banada tekrar ver der
Baobap Ozzseda sağlıklı bir gebelik için bhcg değerinin her 2 günde bir iki katına çıkması gerekir. Üzgünüm ama sizin ki sağlıksız gibi görünüyor 🙁
Marbling Ozzseda bende 1 ekimde kan verdim 32.62 çıkmıştı, sonra 7 ekimde bir daha kan verdim 592.93 çıktı normal mi kaç haftalık oluyor
sminas Serapveminikleri her hastahanenin değer aralıkları farklı sonuçta aralığa bakarsanız yazar aslında
Nuray23 Serapveminikleri betanin yuksek olmasi veya dusuk olmasi onemli degil onemli olan duzenli olarak artmasidir. Ben adetime 5 gun kala ogrendim 763 ile. 4 haftalikti o zaman
Ozzseda Nuray23 bilmiyorum doktor çok korkuttu beni bende şimdi düşünüyorum acaba gelişmeyecek mi düşük mü yapacagım diye kesesi gözüktü ultrasonda ama bilmiyorum 🥺
Serapveminikleri Nuray23 bende zaten direk dün verdim bu yarın bakalım Dr isticek mi onu bende biliyorum ama bu kadar yüksek çıkması ne bileyim beni korkuttu ama baktım birçok arkadaşta öyle çıkmış için rahatladi
calciumoxalat Benim 5200 lerde kese gözüktü, dış gebelikten şüphelenmişlerdi geç gözükünce ama çok şükür herşey yolunda
Serapveminikleri Arslnyldz bugün giittim keseyi gördüm 6 haftaymis benimki ben 5 diye biliyordum ondan sanırım 🥰