Gokce_life Mavininannesiseyda biz cuma günü öğrendik %95 dedi ama bilmiyorum hala güvenemiyorum değişir mi🤷♀️😂
simaymasalim Mavininannesiseyda 11+3de kız gibi tahmin ediyorum demişti doktorum bu ay daha net olur inşallah 16. Haftamızda kotrolum var net bir şekilde öğrenirim galiba 💕
senakhrmn Mavininannesiseyda bende Perşembe günü randevum bakalım 15+4 olmuş olucam inşallah bnde öğrenirim 🥰
Mavininannesiseyda Neslihan1903 ikili test nasıl oluyor ve kaç gümde sonuçlanıyor çok korkuyorym ondan benim de haftam geldi 😕
Huris53 Yaaa bende nisan annesi olucam ama hiç iyi bir hamilelik gecirmiyorum. Gün sayiyorum biran önce geçsin bu hamilelik diye😔
Bulutmom Doktorum 16. Haftaya kadar söylenen tahminlerin sağlıklı olmadığını belirtti her doktorun bir tahmini var illaki anlıyorlar ama söylemek doğru değilmiş 14+2 haftalığım daha yeni gittim önümüzdeki kontrole bakıcaz artık inşallah öğrenirim :)
Serrax Bulutmom 14 ken söylemedi mi yani🙄 ben de 14+6 yken gideceğim şu an 14+2 yim artık netleşir diye düşünüyordum ki doktorum 11 deyken bir sonraki kontrolde netleşir artık demişti
Seheroz Huris53 rabbim hepimize kolaylık versin zor ama güzel oluyor ☺️ oğlumda vuruldum şuan 2. Hamileliğim onda da vuruluyorum hepimize kolay doğum nasip etsin
Bulutmom Serrax bilerek söylemedi onlar Ense kalınlığından bile anlıyorlar cinsiyeti ama yanılmamak için erkenden söylemiyor bir önceki hamileliğimde de söylememişti diğer doktorum ve ikisi de okulunu dereceyle bitirmiş doktorlar doğrusu bu demek ki kendilerine göre
Mirayse1 Mavininannesiseyda kızım olcak 😁 bugün 14haftalık oldum ama elişi. 15cinsiyet cok net belli dedi doktorum