Kızlar doktorum bebeğin suyu azaliyo pazartesi gel suni ile baslatcaz dedi. Cumartesi akşamı annem bize geldi kalk yürüyüşe gidiyoruz dedi 1 saatlik yürüyüş yaptım tabi kalın giyindim sonra geldim bi güzel kaynar suyla dua aldım sonra kalın giyindim soba yakti annem sırtımı sobaya verdim saat 10 gibi hafif sancılar vurdu saat 11 de tam düzenli şekilde 10 dakika da bir geldi sonra 5 arada 2 dk ya düştü. Saat gece 2:30 civarları oldu artık dayanilmazdi çantayı aldık geldik doktora 3 cm açılma var dendi yatiş yapıldi Daha önce şiddetli adet sancısı çeken biri olarak. Bunlar mi şancı peeeh 10 çocuk getiririm dedim 😄 Sabah 6 gibi eve geldi muayane etti 5 6 cm acilman var dedi. Öğleye kadar anca doğuracağımı biliyordum ama kabullenmiyordum. 12 saatten fazla kaldım hastanede. Son saatler suyumu patlatttilar lavman yaptılar derken aktif sancılar dayanılmaz gibiydi ama dayanıyordum çığlıklarla 😄😄 Ilk saatler sadece nefes egzersizi ile karşıladım. Son saatler öyle olmadi nefes çığlık karışık 🙈 Ebe artık öğleye doğru sürekli gelip kontrol etti flan ha bu arada bebeğin kafası yukaridaydi.kontrolde çok şükür başı kanala girmiş diyordu bende bikmistim🙈 Çok şükür 9 cm ile çatala alındım. Sancılari harika uzun ikinmalarla karşıladım öyle yaptığıma ben bile inanamadım. Doktor ebe çok beğendi. 6 7 uzun ikinmalae sonunda bebeğimi kucağıma aldım❣❣ 1 saat oldu. Kizin yanimda hâlâ uyuyo daha emzirmedim. Rabbim hepinize kolaylık versin inşalalh tek avazda kurtulursunuz insalaaaah🌸