Merhabalar 33+3 de idrar yolu enfeksiyonundan dolayı ilk kez ilac kullanıyorum gebeliğim boyunca vitamin ve kan ilaci hariç hiç ilaç kullanmadım. 4 gündür kullanıyorum tedirginlik olduğundan mı bilmiyorum.oglum.normalde çok hareketli.iki gündür hareketleri azaldı antibiyotikden olabilir mi hiç böyle.birsey yasayan oldu mu kızlar?i antibiyotiğin adı cefaks 500 mg.