MERHABA kizlar 24+3 haftalik hamileyim. 3. ayımızda 13 temmuzda cok az pembe bir kanama olmuştu ve dr progestan 10 günlük dinlenme vermişti 4. Ayda 14 agustosta bel ve karin ağrısı adet ağrısı gibi agri tekrar kanama oldu bu sefer daha fazlaydi 1 gece hastanede yattim igne serum progestan ama bebekte rahimde vs birsey yoktu doktor bilinmeyen kanama dedi 16 eylül oldu yine adet ağrısı gibi bir agri oldu bir damla kan gibi birşey vardi idrar yollarımda da enfeksiyon vardi idrardan mi kaynaklaniyor bilemedim sonra doktor hersey normal dedi su an 11 ekim ve adet ağrısı gibi agri tekrar basladi idrar yollarinda enfeksiyon var 2kere antibiyotik kullandım kasik ağrısı ondan olabilir mi cok uzun oldu siz yada cevrenizde böyle bir durum yasayan adet gib agri ceken oldu mu