Mugee09 Korkamayın çok yüksek değil, enfeksiyon hemen hemen her gebenin belirli zamanlarda hatta gebeliği boyunca yaşadığı bir durum maalesef. Bende çok çektim,hali hazırda devam ediyor. Bebeği etkilemesi öyle kolay değil.
Günde en az 3 lt su tüketin,pamuklu iç çamaşırı giyin ve sık sık değiştirin. Bol bol yaban mersini yiyin,ayaklarınızı asla üşütmeyin.İlaç ile tedavi edilecek nokta görürse doktorunuz müdahele eder zaten.