Bol bol yürüyüş yap eğer banyomda küvet varsa sıcak su doldur içine gir, bol bol hurma ye , ben hastaneye gittiğimde 6-7 santim açılmayla gittim. İlk doğumun normalde ikinci sezeryan oldu doktor bebek iri dedi o da boşuna sezeryan oldu 3900 doğdu doktorun beklentisi 4.500 falandı ikisini denemiş biri olarak normal olursa normal yap derim şimdi hamileyim ve Allah izin verirse normal istiyorum…