Merhaba kizlar sorumu cevaplarsanız memnun olurum 22 haftalık hamileyim 6. Haftamda kanamam ve düşük riskim vardı progestan fitil kullandım çok şükür kanamam bitti ama riskli bir gebelik geçiriyorum 19. Haftadan sonra lekelenmelerim tekrar başladı doktor progestan yazdi tekrar kullanmaya başladım progestani kullandıktan sonra akıntım oluyor hem ilaç bir süre sonra eriyerek çıkıyor bunu biliyorum normal ama ilacı kullandıktan sonra sanki idrar yapmışım gibi su gibi akıntı gelirmiş normal bir durum mu, bu durumu yaşayan varmı korkuyorum bazen acaba bebeğin suyu mu geliyor diye bir hafta önce de kontrolümüz vardı doktor herşey normal ve güzel gidiyor dedi ama insan yinede korkuyor işte cvplarsaniz sevinirim .